KASUTUSTINGIMUSED

Kasutustingimused

  1. Müügitingimused kehtivad „Differo Trade Mööbel” (www.differo.ee) e-poest ostja (edaspidi Ostja) ja e-poe haldaja Differo Trade OÜ, tegevusaadress: Paldiski mnt. 77  Tallinn  10617 (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks kasutustingimustele reguleerivad müüja ja ostja vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  • Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele. Juriidilistel isikutel on samuti võimalik „Differo Trade Mööbel” veebipoest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).
  • Kaup tarnitakse üle kogu Eesti.
  • Maksimaalne tarneaeg on 10 nädalat
  • Kõik veebipoes märgitud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%. Toote hinnale võib lisanduda transpordikulud ja kokkupaneku tasu.
  • Toodete mõõdud on võimalikult täpsed, kuid pehme mööbli iseärasuste tõttu võib esineda mõõduerinevusi. Olenevalt arvutiekraani seadistustest, võivad esineda erinevused toote värvitoonis.
  • Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
  • Veebipoes on voimalik tooteid valida, ostukorvi lisada.Ostukorvi lehel saab tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada või lisada tooteid juurde.
  • Müüja e-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB pank, Luminor pank, Coop pank ja LHV pank. Kõik maksed vahendab maksekeskus. Samuti saab kauba eest tasuda, ülekandega või järelmaksuga. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva hinnapakumise-tellimuse number (tuleb Ostja e-mailile). Kõik maksed vahendab maksekeskus.
  • Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, siis on Müüja e-poel õigus tellimus tühistada.
  • Veebipoes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval, kui laekub Müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa.Kinnitus tuleb Ostja e-mailile.
  • Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal  vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse ülesaatelehe alusel.
  • Ostjal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel tarbijani jõudnud, teatada Müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.
  • Tagastamisele kuuluva kauba seisukorra halvenemise korral vastutab tarbija kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib tarbija seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
  • Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil sales(at) differo.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tellimuse number, tagastatav kaup ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse tarbija arveldusarvele, juhul, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest, ehk esitama pretensiooni.                                                                                          
  • Puudusega kauba korral on Ostjal õigus:

– nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

– nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, parandamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, kauba parandamise või asendamisega on Ostjale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või hooletusest tuleneva rikkumise tõttu.

  1. Pretensioonide  lahendamiseks peab Ostja säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Müüja  e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.Pretensiooni esitamiseks kauba või teenuse kohta on Ostjal vajalik edastada see Müüja e-posti aadressilesales(at)differo.ee  Pretensioonile palun kindlasti lisada ka pretensiooni iseloomustavad fotod. Müüja vastab kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile sales(at)differo.ee  või helistada tel. +372 6566305. Kui ostja ei ole nõus veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja kaebuse meenetlus komisjonis on tasuta. Samuti ostja saab pöörduda ELi tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.
  • Isikuandmete töötlemine

Veebipoe „Differo Trade Mööbel” (www.differo.ee)isikuandmete vastutav töötleja on Differo OÜ asukohaga Paldiski mnt.77 10617 Tallinn Estonia. Differo Trade OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.


Ostja annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Müüjale õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kätte toimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohale toimetamiseks.

Müüjal on õigus Ostja nõusolekul kasutada Ostja elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks.

Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Ostja on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku e-poes 

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingu kohustuste täitmiseks või lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks.