GARANTII TAGASTUS

Garantii ja kauba tagastus

Garantii

Olete avastanud praaktoote või arvate, et toode on saanud transpordi käigus kahjustada? 

Ärge muretsege, leiame koos lahenduse! Saatke praaktootest pilt ning kahjustada saanud detaili number meie e-mailile sales(at)differo.ee, sellisel viisil leiame kiiremini lahenduse.

Kogu teavet garantiiteenuse kohta saate telefoni teel+372 6566305 või kirjutage meile sales(at)differo.ee

Kauba tagastus

Erinevalt paljudest teistes veebi- ja tavakauplustest e-poes Differo Trade Mööbel on teil võimalus kaup tagastada ja raha tagasi saada  14 päeva jooksul.

Tagastamisele kuuluv toode peab vastama järgmistele nõuetele:

  • Mööbel peab olema pakendatud originaalpakendisse (võite avada pakendi ettevaatlikult lõigates läbi pakendi lindid);
  • Kvaliteetsed tooted mis on olnud kokkupandud või on üritatud kokku panna ei kuulu tagastamisele;
  • Toode ei kuulu tagastamisele kui on kahjustatud kliendi poolt;

Juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet asendame toote kvaliteetsema vastu või tagastame raha. Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele;

Tagastamisele kuuluvatele kaupadele tuleme järgi 10 tööpäeva jooksul juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti.

24 kuuline kvaliteedigarantii

Kõiki  e-poes Differo Trade Mööbel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos. Ostetud toodetel on 2 aastane tootjagarantii mille tingimused leiate tooteinfost.

Pärast ostu kontrollige kaup enne kokkupanemist.

Garantii kehtib tingimustel:

  • Kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit;
  • Garantii ei kehti defektidele, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või hooletusest tuleneva rikkumise tõttu;
  • Garantii kehtib toodele, mis on tarne ajal kahjustatud ja see on märgitud saatelehele ning kinnitatud tarnija allkirjaga;
  • Garantii kehtib toodetele millel on kvaliteeti puudujääke mis on põhjustatud tootja poolt.
  • Tootjagarantii ei laiene toote amortiseerumisele.

Garantii kaotab kehtivuse juhul kui:

  • Ostja ei jälginud kokkupanekujuhiseid;
  • Mööblel oli kahjustatud ostja poolt;
  • Mööbel on kahjustada saanud määramata jõu mõjul (ootamatu, kontrollimata olukorra tõttu).

Kui olete avastanud mööblidefekti mööbli kasutamise tagajärjel, siis palun informeerige meid telefonil +372 6599305 või emaili teel sales(at)differo.ee.  „Differo Trade Mööbel” asendab defektiga detailid või tooted 15-60 tööpäeva jooksul.

Juhul kui olete avastanud 24 kuulise kvaliteedigarantii jooksul peidetud defekte, siis palun pildistage nad üles ja saatke sales(at)differo.ee. Saadame info edasi tootjale ning tootja otsustab kas tegemist on garantiijuhtumiga. Tootja otsusest teavitame teid kohe kui oleme vastuse saanud. 

Juhul kui toote tagastamise põhjuseks on halb kvaliteet, siis vahetame selle toote uue vastu välja või tagastame raha. 

Vaidluste lahendamine

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile sales(at)differo.ee  või helistada tel. +372 6566305

Kui ostja ei ole nõus veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja kaebuse meenetlus komisjonis on tasuta.

Samuti ostja saab pöörduda ELi tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.